Un tsunami, un peix espasa i un illot

Amb la nostra moto hem anat cap al nord de Koh Phangan, allà hi hem trobat, a part d’una parella de catalans que havien ensorrat fins la cintura el seu fill per fer-li fotos, un pescador que arribava a la costa amb un peix espasa súper ganso. Girant la vista hem vist un senyal de “perill tsunami”. Es tractava d’un avís en cas de terratrèmol i conseqüent moviment d’aigua. L’avís era córrer el més lluny possible, molt lògic, no? El cas és que hem mirat enrere i l’aigua, almenys de moment, està molt tranquil•la. Tornant cap a la nostra costa, ens hem aturat a Koh Ma, un illot que es pot anar passant per un camí de sorra. Realment és molt xulo creuar per allà, com si passegessis per la Rambla, i arribar a una altra illa.

Ara ens toca marxar de les illes del sud del golf de Tailàndia. Han estat deu dies espectaculars on hem vist platges tropicals de postal. Marxem cap a Krabi, a l’altra banda de la costa d’aquest país (Mar d’Andaman). Ja us explicarem què tal!

Aquesta entrada s'ha publicat en Àsia, Tailàndia i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Un tsunami, un peix espasa i un illot

  1. Paula Lansaque ha dit:

    Que bé nois… No em canso de llegir els vostres posts! Me n’alegro molt per vosaltres macos! Ara que reconec que us ho canviava uns quants dies va! Molt a prop de Krabi, a Ray-Leh (o Raylay, ho vaig veure escrit de diferents maneres…) jo m’ho vaig passar molt bé i em va agradar molt la illa! Ja em direu!!! Salut!!!

  2. Pili ha dit:

    Aquesta hamaca no té preu!!!

  3. Samuel Eto'o ha dit:

    Jo de vosaltres marxava ja de Tailàndia: esteu massa morenos, l’Ester està tota rossa, no pareu de menjar, esteu massa relaxats… això és perjudicial!!!!!!

  4. jau ha dit:

    pujareu cap el Nord?

    Real Madrid CF campió de la Copa del Rei a Barcelona. Bany espectacular que li van clavar al FCB a la final.

    Gran MVP Llull.

  5. gif ha dit:

    Completament dacord amb el Samuel, ja toca passar-ho una mica puta, no? Solidaritzeu-vos amb els pobres mortals…

Deixa un comentari

