Última hora: m’he afaitat la barba!

Després de tres mesos sense afaitar-me, he decidit passar per la barberia a Pokhara. Ho he fet perquè ja estava fart de tant de pèl (quan em mirava al mirall veia l’Alf) i perquè m’havien confós amb un homeless. També ho he fet perquè gran part del públic femení que tinc ho reclamava a crits. Ja podeu estar tranquil•les: he passat per la barberia! Hem buscat una bona perruqueria (el Llongueras del poble) i m’ha fet un 3×1: cabell, barba i massatge capilar. Tot per gairebé quatre euros. Hi ha un abans i un després en la meva vida. De moment, avui veureu el dia amb més barba de la meva vida. Demà serà el torn de veure’m sense ni un pèl. En Lalan ha estat el meu perruquer nepalí, aquí el teniu minuts abans de començar la feina. Ai Déu meu!

Demà, totes les fotos de l’afaitada, a Primera i alegria!

PD: Avui volem cap a Bangkok (Tailàndia)!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Àsia, Nepal i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Última hora: m’he afaitat la barba!

  1. pare chileno ha dit:

    voy a llorar por esa barbita ya era algo nuestro ,pero vas ha estar mejor y mas higienico los piojillos ya no tienen cabida muy bien y un buen Rafael PAGES QUE TE HA CORTADO !!!!!!feliz vuelo !!!!!!que vaya creciendo la barba pero no tanto ir repasandola no?besos mare

  2. Samuel Eto'o ha dit:

    Ramón, acabes de perdre un fan…

    Que vagi bé el vol a Tailàndia!!!

  3. ratatweet ha dit:

    Molt bé aquest next coming… Això ja sembla Salvame. Bueno, esperarem al Deluxe per veure les fotos del resultat!!

Deixa un comentari

