Cape Town: últim destí africà

Quan arribes a Cape Town i també quan visites els seus voltants te n’adones que aquesta zona és diferent a la resta de ciutats africanes que hem visitat fins ara –potser exceptuant Windhoek-. Té bones carreteres, excel·lents restaurants, serveis per al ciutadà i un bus turístic, com el de Barcelona! Cape Town ens recorda ciutats europees o americanes. Però alhora és molt salvatge (aquí ve la part africana de la city): té grans i inhabitades platges, muntanyes increïbles o llocs mítics des del punt de vista geogràfic com el Cap de Bona Esperança. La veritat és que la ciutat mare de Sud-àfrica ens agrada molt. Aquí ens podríem quedar a viure i tot (és broma mames, o no?). Ha estat un gran encert escollir Cape Town com a últim destí a Àfrica. Tot i que ja han passat més de vint anys des de la fi de l’apartheid, la separació entre blancs i negres segueix present al carrer. I la seguretat als hotels, establiments i botigues és extrema.

Us adjuntem algunes fotos de les nostres aventures al Table Mountain, una muntanya espectacular enmig de la ciutat, les platges de Camps Bay, l’excursió que vam fer amb en Gonzalo i la Paula a la península del Cap (dos catalans que ens vam trobar) i els pingüins de Simon’s Town. Perquè sí amics, a Àfrica també hi ha pingüins! Què fort!

 Bona setmana!

Aquesta entrada s'ha publicat en Àfrica, Sud-àfrica i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Cape Town: últim destí africà

  1. angi ha dit:

    Que feliços us veieu!! Quina sensació la de canviar de continent i de cultures. Ja ens explicareu. Les fotos guapíssimes!! Amb el vostre permís algunes les tinc de salvapantalles a l’ordinador.
    Ah!! m’agradaria de tenir un pingüí a casa i portar-lo a passejar com un gos. Si us va bé quan torneu me’n porteu un. Gràcies

  2. Pili ha dit:

    Divines, princesa!!

  3. pare chileno ha dit:

    quien me gusta mas? vosotros o los pinguinos traerme un par
    las fotos fantasticas

  4. Cris ha dit:

    No us vau trobar als de Pekín Express? jeje! Van fer una prova on havien de fer fotos als pingüins! Muakis

  5. Anònim ha dit:

    Hola parella! Com va per la Índia? Espero que de meravella! Va ser molt divertit trobar-vos a Long St a aquell cafè (el primer cafè en el que vaig entrar i em trobo catalans, tu! I a sobre clients de Kananga, jajjajaja). Ja us enviaré algunes fotos de la nostra excursió amb el Gonzalo i de la vetllada culé mirant el Madrid – Barça 1-3, qué grans! El tour pel Kruger em va encantar i vaig tornar molt, molt contenta de tot el viatge. Sudàfrica em va encantar. I ara me’n vaig a Malí el proper dia 29.12 a conèixer la ruta 11 dies, és fantàstic!
    Espero amb ànsia (jejejejej) els vostres posts des de l’Àsia, ja heu notat com es comença a equilibrar la balança? Com celebrareu el cap d’any? Seguiu disfrutant molt del viatge, de cada moment! Ens veiem quan torneu a Barcelona o abans en qualsevol cafè…
    Una abraçada i molta sort!
    Paula

  6. Paula Lansaque ha dit:

    Hola parella! Com va per la Índia? Espero que de meravella! Va ser molt divertit trobar-vos a Long St a aquell cafè (el primer cafè en el que vaig entrar i em trobo catalans, tu! I a sobre clients de Kananga, jajjajaja). Ja us enviaré algunes fotos de la nostra excursió amb el Gonzalo i de la vetllada culé mirant el Madrid – Barça 1-3, qué grans! El tour pel Kruger em va encantar i vaig tornar molt, molt contenta de tot el viatge. Sudàfrica em va encantar. I ara me’n vaig a Malí el proper dia 29.12 a conèixer la ruta 11 dies, és fantàstic!
    Espero amb ànsia (jejejejej) els vostres posts des de l’Àsia, ja heu notat com es comença a equilibrar la balança? Com celebrareu el cap d’any? Seguiu disfrutant molt del viatge, de cada moment! Ens veiem quan torneu a Barcelona o abans en qualsevol cafè…
    Una abraçada i molta sort!
    Paula

Deixa un comentari

